چسباندن اینترنت رایگان مرسدس بنز C کلاس

چسباندن: اینترنت رایگان مرسدس بنز C کلاس خودرو مرسدس بنز C کلاس کابریولت مرسدس بنز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تصمیمی جهت مدیریت ندارم ، طاهری برخورد بدی با نماینده من داشت

    مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه فعلا تصمیمی جهت فعالیت در عرصه مدیریت ندارد، گفت: ۱۵ نامه به کلوب پرسپولیس نوشتم و علی اکبر طاهری هم واکنش‌ها ناشایستی با من

    تصمیمی جهت مدیریت ندارم ، طاهری برخورد بدی با نماینده من داشت

    طاهری برخورد بدی با نماینده من داشت/ تصمیمی جهت مدیریت ندارم

    عبارات مهم : ایران

    مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه فعلا تصمیمی جهت فعالیت در عرصه مدیریت ندارد، گفت: ۱۵ نامه به کلوب پرسپولیس نوشتم و علی اکبر طاهری هم واکنش‌ها ناشایستی با من داشت.

    به گزارش مهر، وحید هاشمیان راجع به اوضاع کاری خود و همچنین شائبه حضورش در هیات مدیره صحبتهایی را مطرح کرد. وی به رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ۶ ماه است در هامبورگ حضور دارم و در تیم زیر ۱۸ ساله های این کلوب فعالیت می کنم. این روزها هم جهت پیگیری به امور شخصی به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده ام و دوباره به آلمان بازخواهم گشت.

    تصمیمی جهت مدیریت ندارم ، طاهری برخورد بدی با نماینده من داشت

    وزیر از برنامه آینده ام پرسید

    مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران راجع به دیدار خود با وزیر ورزش اظهار داشت: از آقای سلطانی فر به خاطر دعوتشان تقدیر می کنم. بعد از سالها وزیری آمده اند که اطلاعات کاملی در خصوص ورزش کشور عزیزمان ایران به خصوص فوتبال دارند. در این جلسه زیاد راجع به شرایط خودم صحبت کردم و آقای وزیر از برنامه آینده ام پرسش پرسیدند.

    تصمیمی جهت مدیریت ندارم

    مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه فعلا تصمیمی جهت فعالیت در عرصه مدیریت ندارد، گفت: ۱۵ نامه به کلوب پرسپولیس نوشتم و علی اکبر طاهری هم واکنش‌ها ناشایستی با من

    وی راجع به پیشنهاد حضور در پست های مدیریتی و عضویت در هیات مدیره پرسپولیس، تصریح کرد: فعلا تصمیمی جهت حضور در امور مدیریتی ندارم. زیاد علاقه مندم مربیگری را ادامه دهم، عجله ای جهت ورود به تناوب مدیریت ندارم، زمانی به مدیریت فکر می کنم که مربیگری ام را به آخر رسانده باشم.

    واکنش به پیشنهاد پرسپولیس

    هاشمیان راجع به شایعه حضورش در هیات مدیره کلوب پرسپولیس گفت: من با کلوب هامبورگ قرارداد دارم و طبق این قرارداد حرفه ای نمی توانم صحبتی راجع به حضورم در امور کلوب های دیگر داشته باشم. ۶ ماه دیگر در هامبورگ هستم و بعد از آن راجع به آینده برنامه ریزی خواهم کرد.

    کمیته انضباطی حکمش را اجرا نمی کند

    تصمیمی جهت مدیریت ندارم ، طاهری برخورد بدی با نماینده من داشت

    وی راجع به پرسشها مالی کلوب های پرسپولیس و استقلال و اینکه این دو کلوب اعلام کرده اند با طلبکارانشان تسویه حساب صورت گرفته هست، افزود: فکر می کنم عِرق ملی خود را در تیم ملی و کلوب پرسپولیس نشان دادم. خارج از کشور عزیزمان ایران هم که بودم تلاش کردم نماینده خوبی جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران باشم. متاسفانه قانون می گذاریم ولی آن را اجرا نمی کنیم. کمیته انضباطی رای می دهد ولی همان حکم را اجرا نمی کند.

    به من گفتند بدهکار هستم!

    هاشمیان راجع به طلب خود از کلوب پرسپولیس اظهار داشت: طبق قراردادی که داشتیم، به من اعلام شد بدهکاری دارم، سپس اعلام کردند اشتباه شده است هست، باید آن را عوض کردن دهند. کلوب پرسپولیس بیان کرد من جریمه شده است ام، در صورتی که جهت جریمه کردن نیاز است تا بازیکن را به کلوب دعوت کنند و برایش کمیته انضباطی تشکیل دهند.

    مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه فعلا تصمیمی جهت فعالیت در عرصه مدیریت ندارد، گفت: ۱۵ نامه به کلوب پرسپولیس نوشتم و علی اکبر طاهری هم واکنش‌ها ناشایستی با من

    ۱۵ بار نامه نوشتم؛ دادگاه هم حکمم را تایید کرد

    وی افزود: من بابت طلب هایم شکایت کردم، کمیته انضباطی به نفع من رای داد. ولی کلوب پرسپولیس نپذیرفت و رای من را کمیته استیناف نیز تایید کرد. در طول ۶ سال ۱۵ بار به کلوب پرسپولیس نامه زدم، دادگاه هم گفت حق با من است ولی کمیته انضباطی باید این رای را اجرا کند.

    تصمیمی جهت مدیریت ندارم ، طاهری برخورد بدی با نماینده من داشت

    طاهری واکنش‌ها بدی داشت

    بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: نماینده من به کلوب پرسپولیس رفت ولی آقای طاهری برخورد خیلی بدی با او داشت و حتی در مصاحبه اش این عنوان را کتمان کرد.

    عربستان خودش کلوب هایش را از بین بردن کرد

    هاشمیان راجع به پرسشها مالی کلوب های کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: به نظرم اگر جلوی پرسشها گرفته می شد، کار کلوب نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به اینجا نمی کشید. همین که فدراسیون به ای اف سی اعلام می کند مسئله نداریم، آیا دردی از کلوب ها دوا می شود؟ فدراسیون فوتبال عربستان خیلی واضح پرسشها مالی کلوب هایش را گفته است و خودش باعث از بین بردن آنها از تناوب این رقابتها شده است است.

    مشکل ما مدیران غیر ورزشی هستند

    بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران افزود: مسئله مهم ما مدیران غیرورزشی هستند، آنها از طریق رابطه وارد فوتبال شدند، می خواهند اسمی جهت خودشان دست و پا کنند و بعد از مدتی می روند و بازهم نفر بعدی بدهکاری تازه به وجود می آورد.

    مبلغ مطالباتم را نمی گویم

    وی راجع به میزان مطالباتش از کلوب پرسپولیس امتناع کرد و اظهار داشت: درست نیست در گفتگو با رادیو این مبلغ را بیان کنم.

    تیم پرسپولیس بی حاشیه است

    مهاجم اسبق پرسپولیس راجع به عملکرد فنی سرخپوشان پایتخت گفت: از زمانی که برانکو آمده و بازیکنان خوبی را این کلوب جذب کرده هست، نتیجه های خوبی جهت پرسپولیس کسب شده است و تیم کاملا بی حاشیه هست. البته این آخرهای مشکلاتی درخصوص محرومیت کلوب و همچنین از بین بردن از جام حذفی رقم خورد؛ ولی فکر می کنم برد این تیم برابر تراکتورسازی باعث شد تا آنها دوباره به روند عادی خود برگردند.

    جام جهانی قبل قرعه راحتی داشتیم

    هاشمیان راجع به قرعه کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه اظهار داشت: عالی ترین تیم ها به این مسابقه ها می آیند، دوره قبلی فکر می کنم قرعه راحت تری داشتیم ولی موفق نشدیم افزایش کنیم، حالا در این دوره در گروه بسیار مشکل قرار گرفته ایم، به هر حال من امیدوارم بازیکنان تیم ملی خود را از پیش باخته ندانند. کشور عزیزمان ایران نشان داده است در برابر تیم های قدرتمند، می تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

    مهمترین فاکتور موفقیت مسئله معنوی و روانی است

    وی راجع به حضور کی روش در راس کادر فنی تیم ملی افزود: کی روش مربی حرفه ای است و تجربه بین المللی دارد. مهمترین فاکتور جهت موفقیت در جام جهانی پرسشها معنوی و روانی است و سپس میزان آمادگی جسمانی و تاکتیک تیم اهمیت دارد.

    کی روش می خواهد بازیکنان را زیرنظر بگیرد

    مهاجم اسبق تیم ملی راجع به برنامه کی روش جهت در اختیار داشتن بازیکنان تیم ملی بعد از بازی های باشگاهی، تصریح کرد: اطلاع دقیقی از این برنامه ندارم ولی روزهای بعد از بازی شدیدترین افت بازیکن رخ می دهد. استنباطم این است ایشان می خواهد بازیکنان را از لحاظ روانی و تغذیه تحت کنترل بگیرد. کی روش مربی بسیار خوبی هست. می بینیم چطور بازیکن ذخیره باشگاهی را به ترکیب تیم ملی اضافه می کند و همان بازیکن عالی ترین عملکرد را دارد.

    تیم ملی نظم دارد

    هاشمیان در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نیست از مهاجمان داخلی همانند علی علیپور در تیم ملی استفاده شود، گفت: استاندارد بین المللی نشان می دهد بازی های داخلی با خارجی تفاوت دارد، چیزی که در تیم ملی فعلی مهم به چشم می آید، وجود نظم در این تیم هست.

    استقلال باثبات شده است است

    بازیکن اسبق بایرن مونیخ آلمان راجع به حضور وینفرد شفر در استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: من آشنایی دقیقی از بازیکنان استقلال ندارم ولی این تیم توانسته است شرایط باثباتی پیدا کند. در مجموع ورود مربی خارجی می تواند به رشد فوتبال کشور عزیزمان ایران کمک کند.

    آدمهای اخلاق مدار پستی ندارند

    وی راجع به حاشیه های رخ داده در جریان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی و اینکه آیا چنین اتفاقاتی در دنیا مرسوم است؟ اظهار داشت: بروید این سئوال را از همان مدیرانی که گفتم بپرسید. در فوتبال صحبت از اخلاق می کنیم ولی آدم های اخلاق مدار هیچ پستی ندارند. این اتفاق نه در فدراسیون و نه در کلوب های ما می افتد. فوتبال ما سمت نتیجه گرایی بوده است و تا زمانی که این مسئله حل نشود، نمی توان ادعایی داشت.

    مثال جالب از اخراج سرمربی در آلمان

    هاشمیان تصریح کرد: یادم می آید لورکوزن با یک تیم بازی داشت. داور بازی «اشمیت» را که مربی بود اخراج کرد ولی او حاضر نشد زمین بازی را ترک کند. داور هم بازی را قطع و بازیکنان را روانه رختکن کرد. فردای آن روز اشمیت هم محروم و هم جریمه شد و بعد از دو هفته هم از کارش اخراج شد. اشمیت الان در فوتبال چین فعالیت می کند و از آلمان کنار گذاشته شد. ولی شما می بینید که در فوتبال کشور عزیزمان ایران مدیران و مربیان بسیاری چنین رفتاری انجام می دهد ولی هیچ اتفاقی برایشان رخ نمی دهد.

    واژه های کلیدی: ایران | مدیریت | بازیکن | فوتبال | مدیریت | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | کمیته انضباطی | بازیکنان استقلال


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار