چسباندن اینترنت رایگان مرسدس بنز C کلاس

چسباندن: اینترنت رایگان مرسدس بنز C کلاس خودرو مرسدس بنز C کلاس کابریولت مرسدس بنز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث عکس + بازداشت سرهنگ قلابی با ۱۳ فقره سابقه دستگیری

    معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، از دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای با بیش از ۱۳سابقه دستگیری خبر داد.

    عکس + بازداشت سرهنگ قلابی با ۱۳ فقره سابقه دستگیری

    بازداشت سرهنگ قلابی با ۱۳ فقره سابقه دستگیری +عکس

    عبارات مهم : ایران

    معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، از دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای با بیش از ۱۳سابقه دستگیری خبر داد.

    به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، سرهنگ داوود فرد در توضیح این خبر گفت: در مورخه ۲۹ فروردین دو برادر با مراجعه به کلانتری ۱۵۴ چیتگر به مأمورین اعلام کردند که دو سرنشین یک دستگاه ماشین پراید ۱۳۲ سفید رنگ، تحت عنوان مأمورین پلیس مبارزه با موادمخدر اقدام به دزدی بیش از ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد همراه آنها کردند.

    مالباختگان در توضیحات خود به مأمورین عنوان داشتند: از پل عابر پیاده پائین آمده بودیم که ناگهان یک ماشین پراید ۱۳۲ سفیدرنگ با دو سرنشین در برابر ما توقف کرد؛ سرنشین پراید بعد از پیاده شدن به سمت ما آمد و ضمن معرفی خود به عنوان سرهنگ پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان داشت: به ما گزارش دادند که افرادی با مشخصات ظاهری شما در این منطقه اقدام به فروش موادمخدر می کنند و به این بهانه شروع به بازرسی ما دو نفر کرد و در حالیکه ۵۰۰ هزار تومان پول همراه ما را در بر روی صندلی ماشین ریخته بود از ما خواست تا کمی از ماشین آنها فاصله بگیریم؛ در همین وقت وی به سرعت سوار ماشین شد و به همراه راننده ماشین به سرعت از محل دور شدند و ما تنها موفق به برداشتن پلاک ماشین به شماره انتظامی ایران۳۸/*** س ۸۷ شدیم.

    عکس + بازداشت سرهنگ قلابی با ۱۳ فقره سابقه دستگیری

    معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در خصوص نحوه دستگیری نخستین متهم پرونده گفت: مأمورین کلانتری ۱۵۴ چیتگر با بهره گیری از شماره پلاک ارائه شده است از سوی مالباختگان اقدام به شناسایی مالک ماشین کرده؛ در ادامه مشخص شد که ماشین به نام یک زن ثبت شده است ولی ماشین در اختیار همسر وی به نام «اکبر.پ» (۴۵ ساله) می باشد.

    با شناسایی تصویر «اکبر.پ» به وسیله دو شاکی پرونده، این شخص به وسیله مأمورین کلانتری دستگیر شد ولی در تحقیقات اولیه با انکار انجام هرگونه دزدی مدعی بود که قطعا مالباختگان شماره پلاک ماشین او را به اشتباه برداشتند ولی دو شاکی پرونده ( دو برادر ) در مواجه حضوری، وی را به صورت ۱۰۰ درصدی و به عنوان راننده پراید در وقت دزدی مورد شناسایی قرار دادند.

    معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، از دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای با بیش از ۱۳سابقه دستگیری خبر داد.

    معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در توضیح دستگیری مجرم سابقه دار و حرفه ای به نام «بابک.ت» به عنوان متهم مهم پرونده گفت: «اکبر.پ» که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب دزدی شده است بود، بعد از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار و با ۵ فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم متفاوت نزاع و درگیری منجر به قتل عمـد، سرقت، اخاذی و … مورد شناسایی قرار گرفت.

    در ادامه، «اکبر.پ» که دیگر چاره ای جز اعتراف نداشت، صراحتا به دهها فقره دزدی تحت عنوان مأمور با همراه همدست خود به نام «بابک.ت» (۳۹ ساله) اعتراف کرد.

    وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: در داخل کمپ ترک اعتیاد با بابک آشنا شدم؛ در وقت دزدی ها من راننده بودم و بابک نیز بعد از شناسایی سوژه های مورد نظر از ماشین پیاده می شد و دزدی ها را انجام می داد؛ پول حاصل از دزدی را به صورت مساوی با هم تقسیم می کردیم و گوشی های مسروقه را نیز بابک در شهرستان کرج می فروخت.

    عکس + بازداشت سرهنگ قلابی با ۱۳ فقره سابقه دستگیری

    با شناسایی تصویر «بابک» به عنوان سارق مهم و شخصی که خودش را به عنوان سرهنگ پلیس مبارزه با مواد مخدر به مالباختگان معرفی کرده، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در شهرستان کرج – منطقه حیدرآباد کرده و در مورخه ۲۰ اردیبهشت ضمن دستگیری وی، در همان بازرسی اولیه از محل دستگیری متهم موفق به کشف تعداد زیادی گوشی گوشی متعلق به افراد غیر شدند.

    سرهنگ داوود فرد در خصوص دستگیری نفر سوم در این پرونده نیز افزود: همزمان با ورود کارآگاهان به داخل مخفیگاه «بابک.ت»، یک دستگاه ماشین سمند نقره ای رنگ با پلاک های خدشه دار و ناخوانا به مخفیگاه بابک نزدیک می شود که ماشین به وسیله کارآگاهان پلیس آگاهی متوقف و در بازرسی از داخل آن چندین دستگاه گوشی گوشی کشف می شود؛ راننده سمند به نام «منصور.خ» (۳۵ ساله) در همان لحظه دستگیری صراحتا به مسروقه بودن تمامی گوشی های گوشی کشف شده است اعتراف کرد و عنوان داشت که تمامی دزدی های خود را با همراهی بابک انجام داده و آخرین دزدی آنها نیز مربوط به چند ساعت قبل می باشد.

    معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، از دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای با بیش از ۱۳سابقه دستگیری خبر داد.

    منصور در خصوص نحوه آشنایی با متهم مهم پرونده (بابک) به کارآگاهان گفت: با بابک فرزند محل هستیم و حدودا ۴ سال است که همدیگر را می شناسیم؛ جهت دزدی به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آمدیم؛ من پایتخت کشور عزیزمان ایران را زیاد بلد نیستم و بابک می گفت که جهت دزدی کجا برویم ولی در زیاد مناطق پایتخت کشور عزیزمان ایران را دزدی کردیم.

    «بابک.ب» نیز بعد از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ چاره ای جز اعتراف نداشت و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دهها فقره دزدی اعتراف نمود و گفت:«بارها به اتهام دزدی و همچنین کلاهبرداری در پوشش عناوین دستگیر و روانه زندان شدم؛ آخرین بار حدود ۳ سال پیش بود که به همین جرم (سرقت تحت پوشش مامور) به زندان رفتم و حدود ۳ ماه پیش بود که از زندان آزاد شدم؛ در وقت دزدی خودم را تحت عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر معرفی می کردم؛ دزدی های خود را با خودروهای پراید سفید ۱۳۲ متعلق به اکبر شروع کردم ولی زمانیکه اکبر دستگیر شد ادامه ی دزدی ها خود را اینبار با همراهی منصور و با ماشین سمند نقره ای او از ساعت ۶ صبح تا ۱۰:۳۰ شب انجام می دادم.

    عکس + بازداشت سرهنگ قلابی با ۱۳ فقره سابقه دستگیری

    سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با دزدی های خاص پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویرهای هر سه متهم پرونده، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهمان پرونده به دهها فقره سرقت، سوابق متهمان بویژه متهم مهم پرونده در ارتکاب جرایم متفاوت بویژه دزدی های تحت عنوان مامور، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان، پراکندگی مناطق ارتکاب دزدی در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و به منظور شناسایی دیگر شکات و مالباختگان، هماهنگی های مورد نیاز با بازپرس محترم شعبه ۱۰ دادسرای ناحیه ۱۰ پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت انتشار بدون پوشش تصویرهای متهمان صادر شده است است لذا از کلیه شکات و مالباختگان که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

    واژه های کلیدی: ایران | ماشین | پرونده | دستگیری | شناسایی | پلیس آگاهی | دستگیری مجرم | مبارزه با موادمخدر


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار